Mangga Add

Wednesday, June 9, 2010

Pendapatan Pasif dengan REDTAGGY

 REDTAGGY bermaksud "Ang Pow Merah". Diuruskan oleh syarikat M-click Dot Network (Br001905443-U) didaftarkan dengan SSM. Redtaggy.com adalah sebuah website yang memasarkan produk-produk digital. Antara produk digital termasuklah e-book, ringtone, wallpaper, template website dan sebagainya.

Bagaimana Redtaggy Membantu Anda?
Redtaggy.com membuat pulangan semula keuntungan diperolehi dari penjimatan kos pemasaran. Anda yang akan mewar-warkan website ini kepada kenalan, rakan-rakan, ahli keluarga yang berumur 18 tahun ke atas.

Kelebihan Redtaggy


- tidak perlu menaja
-tidak perlu mengembangkan downline
-tidak perlu kepada kemahiran marketing
-duduk diam dapat duit
-pendapatan pasif..

Berapa Keuntungan Diperolehi?

Untuk memperolehi keuntungan anda dikehendaki membeli 1tag parcel produk digital bernilai RM100. Dalam jangka masa 10 hari bekerja anda diberi pulangan RM140. Bermakna anda telah pun mendapat untung sebanyak RM40.

Maksimum pembelian dalam 1 hari ialah 1 tag parcel / RM100
Minimum pembelian adalah 1tag parcel/RM100 dan maksimum 10 tag parcel /RM1000. Untuk pembelian maksimum anda perlu membeli 10 tag parcel selama 10 hari berturut-turut kerana dalam 1 hari hanya 1 tag parcel sahaja dibenarkan.

Jika 10 tag parcel / Rm1000 dibeli selama 10 hari berturut-turut
Pulangan diterima ialah RM140 selama 10 hari bekerja berturut-turut.
Keuntungan yang diperolehi ialah RM400. Kemudian anda boleh membuat ulangan pembelian untuk terus menikmati faedah tersebut.
Ini adalah keuntungan tanpa menaja.


Jika memperkenalkan ahli baru, anda akan dibayar RM18 atas 1 tag parcel yang dibeli. Jika 10 ahli baru diperkenalkan, keuntungan anda ialah

                     RM18 x 10 orang = RM180
Jika ownline anda membuat pembelian ulangan anda tetap mendapat komisyen tersebut.
 Dengan pendapatan redtaggy cukup untuk kita menyelesaikan masalah bil-bil, sewa rumah dan hutang kredit kad.


Saya telah membeli 10 tag parcel dan keuntungan RM400 telahpun saya terima. Itupun keuntungan diterima tanpa perlu menaja. Sekarang saya tengah menunggu faedah pembelian ulangan kali kedua.

Gambar dibawah menunjukkan rekod pembelian saya dengan redtaggy. Klik untuk besarkan imej.

Manakala gambar di bawah adalah bukti pulangan yang dimasukkan terus ke dalam akaun bank maybank. Klik untuk besarkan imej.


* PERHATIAN. SEMUA PEMBELIANTERKINI MENGGUNAKAN MAYBANK2U. JIKA BELUM ADA AKAUN MAYBANK ANDA BOLEH BUKA AKAUN BANK DI MANA2 CAWANGAN MAYBANK BERDEKATAN DAN SETERUSNYA MENGAKTIFKAN MAYBANK2U DI MESIN ATM. ATAU ANDA BOLEH MENDAPATKAN KHIDMAT UPLINE ANDA UNTUK URUSAN PEMBELIAN.
BAGI PULANGAN PEMBAYARAN, SELAIAN AKAUN MAYBANK AKAN DITOLAK RM2 UNTUK KOS PENGURUSAN. JADI ANDA HANYA MENERIMA PULANGAN RM138 SAHAJA.

Jika berminat segera daftar pada link dibawah,

JANGAN LUPA LETAKKAN  INTRODUCER REF NO : 0332

Klik link dibawah untuk berdaftar

www.redtaggy.com


sebarang pertanyaan boleh hubungi ATAU SMS saya

ikhlas,

Faizal
0175937650

1 comment:

  1. Jika ada yang berminat sertai redtaggy tetapi tiada akaun maybank, pembelian boleh melalui saya. Saya daftarkan untuk anda. Nilai pembelian tetap sama iaitu RM100.Untuk penerimaan keuntungan boleh gunakan bank lain tetapi ditolak RM2 untuk kos pengurusan. Setelah keuntungan dari redtaggy mencukupi anda boleh buka akaun maybank..
    Sebarang masalah dan pertanyaan boleh hubungi saya..

    ReplyDelete

Software For Webmasters