Mangga Add

Friday, February 19, 2010

DUit RM20 bertalu-talu masuk macam nak giler....

Modal RM20 pun Boleh Buat Duit Ke?


Memang pelik bila kita baca kan. Macam mana duit RM20 boleh menghasilkan duit yang begitu banyak dan sampai bila-bila lak tu. Kalau dulu orang Melayu suka percaya dengan duit terbang la, tarik duit la, duit turun dari langit la dan macam-macam lagi la kepercayaaan orang Melayu. Betul ke semua tu? Kalau betulkan kenapa ramai orang kita ni asyik kena tipu. Kesimpulannya, orang suka nak cepat kaya, guna jalan singkat kononnya nak cepat jadi jutawan. Akhir sekali jadi juga jutawan tapi jutawan fakir la. Cepat juga tu , cepat  bankrap ada la. Tak pasal-pasal habis semua duit kena tipu. Jika ada kebenarannya pun diluar pemikiran kita nak bincangkan di sini. Hehe.


Kepada mereka-mereka yang masih mengarut buat kerja macam tu, hentikanlah. Kan zaman sekarang semua kemudahan dah ada. Kalau dulu mungkin perbuatan tersebut agak khurafat la. Tapi sekarang pada zaman IT serba canggih ni perkara ni tak mustahil.
Bayangkan duit RM20 boleh jadi bertambah-tambah banyak. Tak gila ke bila dengar. Memang dahsyat. Itulah kehebatan bomoh moden. Hanya guna kemudahan IT dah boleh menjana pendapatan yang lumayan. 


Bayangkan hebatnya bomoh moden sampai duit boleh terbang masuk bertalu-talu ke dalam akaun bank . Memang hebatkan, toyol pun tak mampu nak buat macam tu.
Cuma itulah, nak berjaya pokok pangkalnya kena la usaha. Tanpa usaha tak mungkin ada kejayaan.
Kalau rasa nak tau macam mana duit terbang zaman sekarang ni boleh hasilkan duit ,
daftar dan klik ke link dibawah. Tak rugi kalau daftar pun, bukannya kena bayar, percuma je.


 
http://www.rm20segera.com/?r=jutawan75
Pujangga ada berkata, Orang yang untung adalah orang yang menggunakan peluang sebaik mungkin. Manakala orang yang rugi orang yang membiarkan peluang di depan mata pergi begitu saja.

BAK KATA NABIL, LU PIKIRLA SENDIRI BEB.
 
IKHLAS,
Faizal





No comments:

Post a Comment

Software For Webmasters